آمبولانس نداریم!!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 / 9 / 1393
بازدید : 3064
نویسنده : علیرضا سعادتی
آمبولانس نداریم!!!!

 

 ظهر پریروز درپی تماسهای متعدد مبنی برتهیه گزارش از حادثه ایجاد شده در چهار راه منتهی به هیئت صاحب الزمانی طبس درخصوص عدم حضور آمبولانس درمحل حادثه گفتگویی با دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس انجام شد.

سهیلی در این گفتگو گفت: در زمان وقوع حادثه و تماس همشهریان عزیز آمبولانس در ماموریت بوده و امکان حضور در محل را نداشته است .

وی درپاسخ به این سوال که آیا امکان حضور آمبولانس دیگری در محل حادثه نبوده گفت : متاسفانه این موضوع قبلا نیز پیگیری شده که توضیح آن به این شرح است ؛ در طبس با وجود چهار آمبولانس اما تنها یک کد در ۲۴ ساعت تعریف شده که برای کد دوم – علی رغم پیگیری های قبلی- بدلیل نبود فاکتورهای لازم ازقبیل وسعت ، جمعیت شهرستان و تعداد ماموریت اورژانس فعال ، مجوز صادر نگردیده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس اظهار داشت: اگر دریک لحظه دو حادثه منجر به مصدومیت شود این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت .

وی افزود: حادثه منجر به مصدومیت امروز نیز مشکل خاصی نداشته و مصدومین درسلامت نسبی به سر می برند.

گفتنی است روز گذشته درپی بروز حادثه تصادف در چهار راه منتهی به هیئت صاحب الزمانی یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تویوتا سواری برخورد کرده که راکب و ترک نشین موتورسیکلت مصدوم شدند .

به گفته شاهدان عینی بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از وقوع حادثه و تماس با ۱۱۵ آمبولانس به دلیل حضور در ماموریت درون شهری نتوانست در محل حادثه حضور یابد و مصدومین این حادثه توسط وسیله نقلیه دیگری به بیمارستان اعزام شدند .

منبع : طبس نیوز




:: موضوعات مرتبط: شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: در پی سکوت مقامات درمانی استان بازهم تعلل، بازهم توجیه، بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!!!! در پی سکوت مقامات درمانی استان بازهم تعلل، بازهم توجیه، بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!!!! در پی سکوت مقامات درمانی استان بازهم تعلل، بازهم توجیه، بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!!!! در پی سکوت مقامات درمانی استان بازهم تعلل، بازهم توجیه، بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!!!! در پی سکوت مقامات درمانی استان بازهم تعلل، بازهم توجیه، بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!!!! ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com